Başlık Reklamları

test

Ordu Türküleri


  • Akşam Oldu Yanıyor (Vona),
  • Al Tavandan Belleri,
  • Bahçeye Gel Bahçeye,
  • Benimdir (Gökkubbe Altında),
  • Boztepe'nin Başında,
  • Boztepe'nin Daşında,
  • Çam Başına Çıktım,
  • Çıktım Fındık Dalına,
  • Çukur Yaylasının Yolu Düz Gider,
  • Dalda Fındık Kalmasın,
  • Denizde Dalga Birdir,
  • Düz Mahalle İçinde,
  • Entarisi Gök İdi,
  • Fındık Dalları,
  • Fındık Toplayan Kızlar,
  • Hatipoğlu Nam Verür,
  • İmeciler Geliyor,
  • Keçi Saldım Bayıra,
  • Kemençemin Telleri,
  • Kırmızılım Kırmızılım,
  • Kırmızılım Tutam Tutam,
  • Ne Durursun Oralarda,
  • Ordu'nun Dereleri,
  • Ordu'nun Sokakları,
  • Oy Bir Sigara Ver Bana,
  • Oy Gemici Gemici,
  • Oy Kemençe Kemençe,
  • Oy Zalutların Alçağı,
  • Perşembe'nin Düzleri,
  • Uzun Kavak Ne Uzarsın Boyuna,
  • Yarimin Giydiği Yeşil Entari,
  • Yayla Yaylaya Bakar,
  • Yayla Yaylaya Bakar,
  • Yeni Yolun Bükmesini Dolaşamadım,
  • Yıkırgan'ın Armudu,
  • Yine Yeşerdi Fındık Dalları.
Yaptığımız araştırmalar sonucunda yukarıda isimleri yer alan Türküler, Ordu yöremize ait olup araştırmalarımız devam edecektir. Yayınımızın Ordu'ya ait saatinde bu Ordu Türkülerimize farklı sanatçılarımızın sesinden yer verilmeye çalışılacaktır. Yukarı listede yer almayıp bildiğiniz Ordu yöremize ait Türkü isimlerini iletişim bölümünden bizlerle paylaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.